Google Tag Manager to wciąż stosunkowo mało popularne narzędzie spośród wielu narzędzi od Google. Jednak GTM posiada wiele, bardzo przydatnych możliwości, z których najchętniej skorzystają marketingowcy. W tym poradniku pokaże Ci jak zainstalować Google Tag Managera w...
Jak zweryfikować, czy agencja prawidłowo prowadzi AdWordsy?
Bardzo często zdarza się, że agencje, które prowadzą konta Google Ads, robią to w taki sposób, że ich jedynym działaniem miesięcznym jest wystawienie FV bez jakichkolwiek optymalizacji reklam. W tym poradniku pokażę 4 sposoby na zweryfikowanie, czy agencja choć trochę...
Naprawa Crawlera LiteSpeed Cache w WordPress
Zaznaczam, że jest to rozwiązanie brzydkie i służy doraźnie do naprawy. Czekamy na naprawę po stronie hostingu lub wtyczki. W pliku crawler.cls.php/wp-content/plugins/litespeed-cache/src znajdujemy linijki if ( ! function_exists( 'sys_getloadavg' ) ) { Debug2::debug(...
Jak założyć bloga w 2021?
Zarówno początkujący blogerzy, jak i firmy, z czasem zastanawiają się nad założeniem bloga, który nie tylko podniesie im zyski, ale również pomoże w nawiązywaniu relacji z klientami. Osoby, które dopiero stawiają swoje kroki w tej dziedzinie, zastanawiają się, gdzie...
Dysk w chmurze na hostingu – Poradnik
OwnCloud czyli twoja własna chmura firmowa. Jeśli potrzebujesz prostego dysku w chmurze, do udostępniania współpracownikom plików. To ownCloud spełni twoje oczekiwania. System ten jest opensource i instaluje się go na twoim hostingu. Instalacja programu na komputerze...
Google Data Studio – Poradnik
GDS to darmowe narzędzie od Google automatyzujące raportowanie z różnych źródeł. Pozwala w prosty sposób przekształcić dane z tabel w przyjazne dla oka wykresy. Podstawy Google Data Studio Tworzenie pierwszego raportu Logujemy się pod adresem...
Google Serach Console – Poradnik
Google w styczniu 2018 roku wprowadził „nową” wersję usługi o nazwie Google Search Console, w skrócie zwaną GSC. Niestety do tej pory nie otrzymała ona wszystkich funkcjonalności ze swojej starej wersji. Na szczęście mamy teraz przełącznik, który...
Yoast – Fakty i Mity
Aktualnie dostępna jest tylko pierwsza cześć artykułu o wtyczce Yoast SEO, w skrócie Yoast. Omawiam w niej mity na temat „zielonych światełek Yoast”, w które wierzy wielu copywriterów i początkujących seowców. Zielone światełka Yoast Zacznijmy od początku, czyli od...
Jak tworzyć nagłówki? 5 skutecznych formuł copywriterskich
Jak tworzyć nagłówki? Chyba nie ulega wątpliwości, że nagłówek to jedna z najważniejszych części tesktu. Zapewne zastanawiacie się: “Ale jak to? Przecież treść jest najważniejsza!”. Tylko co Wam po świetnej treści, jeśli nagłówek nie zachęci potencjalnych odbiorców do...
Dlaczego długość artykułu 2000 znaków to za mało ? – Aktualizacja 4.2020
Zauważyć można, że przyjęło się za standard od 2000 do 3000 znaków na artykuł, który składa się z 3 do 4 akapitów. Przekłada się to odpowiednio na około 300 i 450 słów. Średnio copywriter pisze wyraz składający się z 6.7 liter, oczywiście zależy to od tematyki...