Dysk w chmurze na hostingu – Poradnik

OwnCloud czyli twoja własna chmura firmowa. Jeśli potrzebujesz prostego dysku w chmurze, do udostępniania współpracownikom plików. To ownCloud spełni twoje oczekiwania.

System ten jest opensource i instaluje się go na twoim hostingu.

Instalacja programu na komputerze

Z strony https://owncloud.org/download/ pobieramy z działu „ownCloud Desktop Client for Windows” wersje produkcyjną i instalujemy ją na komputerze

Po uruchomieniu aplikacji podajemy w polu adres serwera https://dysk.mediapilot.pl

Nazwę użytkownika i hasło dla aplikacji generujemy następująco:

  1. Logujemy się na strone https://dysk.mediapilot.pl
  2. Klikamy (1) ustawienia
  3. Wybieramy (2) zakładkę „Bezpieczeństwo
  4. Wpisujemy (3) nazwę komputera i klikamy „Utwórz nowe hasło do aplikacji”
  5. Następnie wygenerowane hasło wpisujemy w aplikacji
Dysk w chmurze na hostingu - Poradnik
Dysk w chmurze na hostingu - Poradnik

Na następnym ekranie ustawień nie zmieniamy. Jeśli chcemy możemy zmienić folder który będzie odpowiadał naszemu dyskowi w chmurze na naszym komputerze.

Dysk w chmurze na hostingu - Poradnik

Klikamy połącz i po chwili mamy synchronizację dysku w chmurze.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *