O MNIE

Jestem ekspertem w efektywnej promocji marek, firm, sklepów internetowych czy prywatnych osób w różnych kanałach online. Głównymi obszarami moich działań są kampanie reklamowe w Google oraz na Facebooku. Wszystkie czynności skierowane są na wzrost ilości oraz wartości transakcji, zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) oraz zmniejszenie kosztów pozyskiwania klientów.

Nieustanie poszerzam swoją wiedzę na temat funkcjonalności i możliwości, które daje internet. Jestem na bieżąco ze wszystkimi nowościami w tej sferze. Ciągle poszukuję nowych i lepszych rozwiązań, by sprostać zmieniającemu się światu marketingu internetowego. Podejmuję każde wyzwanie.

Praca

Jestem współzałożycielem agencji content marketingowej MediaPilot.pl, która istnieje na rynku już 3 lata. Jako zespół tworzymy strony internetowe, sklepy e-commerce, systemy zarządzania treścią oraz kampanie e-marketingowe. Od 2003 roku związany jestem z branżą e-biznesu, pracowałem przez kilka lat jako analityk w korporacji. Mam 10-letnie doświadczenie w programowaniu systemów CRM, e-commerce oraz sklepów opartych na Prestashop.

Ale moja przygoda z komputerami zaczęła się dużo wcześniej niż sądzicie. Dzieciak w drugiej klasie podstawówki. Zapewne znacie to uczucie, kiedy macie dostać swój pierwszy w życiu komputer? Był tylko jeden warunek: „Pojedziemy po komputer, jak posprzątasz w pokoju”. Jeszcze nigdy w życiu tak szybko nie sprzątałem! Włączyłem tryb „turbo” i już kilka minut później byłem gotowy do wyjścia. Pamiętam jeszcze swój pierwszy program na Commodore 64 do losowania liczb totolotka. Pisałem program z jakiejś książki po niemiecku. Poza kodem, który przepisałem bezbłędnie – kompletnie nic z niej nie rozumiałem.

Test Gallupa

O ile zawsze znałem swoje słabe strony, te mocne były dla mnie zagadką. Znane mi były słowa Konfucjusza: „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu”. Tylko w czym tak naprawdę jestem dobry? Tę zagadkę pomógł mi rozwiązać test Gallupa. Żeby osiągnąć sukces, trzeba skupić się na rozwijaniu pięciu talentów i maksymalnym ich wykorzystaniu. Dzięki testowi dowiedziałem się, że to, co do tej pory uważałem za swoje wady, tak naprawdę jest moją mocną stroną.

Learner (uczenie się) – przyswajanie nowej wiedzy i zdobywanie umiejętności z pewnością przydaje się w marketingu internetowym.

Analytical (analityka) – myślenie strategiczne. Umiejętność analizy, szukania danych, schematów oraz zależności.

Focus (ukierunkowanie) – potrafię wyznaczać sobie cele i priorytety, do których stale dążę. Szukam rozwiązań, które przybliżą mnie do osiągnięcia sukcesu.

Harmony (zgodność) – w kontaktach z innymi ludźmi zawsze dążę do porozumienia – unikam konfliktów. Staram się szukać rozwiązań, które zadowolą moich klientów.

Deliberative (rozwaga)– ten talent świadczy o czujności i ostrożności. Moje działania dzięki temu są przemyślane.

Jak widzicie są to talenty, które – można by rzec – są niemal niezbędne w pracy analityka internetowego i twórcy kampanii marketingowych.

Hobby

Prywatnie mąż i ojciec. W wolnych chwilach zaczytuję się (i zasłuchuję) w książkach z zakresu marketingu i rozwoju osobistego, choć nie pogardzę też literaturą fantasy. Od czasu do czasu chwytam też za konsolę do gry.

Sprawdź, co mogę zrobić właśnie dla Ciebie!